* Ögon Swap:en *

Tävlingar, aktiviteter och utbyten (swaps).
Användarvisningsbild
Angie
The Design Master
Status: Uppdaterar Forumet 8/9/15

Inläggav Angie » mån 10 aug 2015, 18:44

Bild

Jag precis som många andra har ensamma, oanvända, ögonpar som inte passar mina dockor. Det är ögon jag inte ser någon större poäng med att sälja. Så nu tänkte jag se om några av er känner samma sak och vill vara med i en ögon swap?

-------------------------------------

Beskrivning:
Tanken är att ögonen ska vara anonyma, så man får inte veta hur dem ser ut och vem som skickat dem tills de anländer. Man får självklart specificera vilken storlek man vill ha och dylikt.

Instruktioner:
När du går med i swap:en så skriver du *Jag vill vara med*. Du kan även bara anmäla ett allmänt intresse och gå med senare. Det är okej att skriva annat i posten också men inget om vad du vill ha eller har. När du är redo så skickar du en beskrivning till mig på vad du har och vad du helst vill ha. Du kan be om vilka storlekar och vilka färg spektrum de ögonen ska vara i, samt vilka ögon material du kan tänka dig, eller andra kriterium. Va bara inte för specifik, ju bredare val desto lättare att matcha dig! :cheer:

När vi har fått minst 4 par deltagare som kan matchas så kommer det ett "last call" i den här tråden och i Nyheterna. Sen går swap:en av stapeln efter två veckor och deltagarna får ett PM av mig. Där får ni veta om ni fått en match eller ej. Självklar så ska man inte skicka något om man inte fått en match.

När man fått meddelandet om en match ska man tacka ja eller nej. Där efter får man dennes adress och matchen din. Sedan skickar du ditt paket/brev och meddelar det här i tråden med *Jag har skickat mina ögon* etc. Om du listat fler än ett par ögon för swap:en kan du få olika personer som matchar de ögonen. Då kommer du behöva skicka de olika ögonen till olika adresser.

(OBS. ingen info om matchens ögon fås, detta ska bli en överraskning.)
(Du kan om du vill skicka en bild på ögonen så blir det lite lättare att matcha ögonen)
(När swap:en är avklarad kommer en bild tråd skapas i Galleriet för eventuella bilder.)

-------------------------------------

Formulär:

(Ska fyllas i och PM:as till mig när du går med i swapen, samt att du skriver i den här tråden *Jag vill vara med*)

Jag har:

Färg: Ö1) Ljusblå. Ö2) Mörk magentarosa.

Form: Ö1) Low dome "normala". Ö2) High dome "ovala".

Storlek: Ö1) 20mm. Ö2) 16mm liten pupill.

Material: Ö1) Akryl. Ö2) Silikon.

Byter mot:

Färg: Ö1) Grönt-Mörkblått. Ö2) Rött-Gult. ( Vill inte ha rosa, ljusblå eller lila )

Form: Ö1) Spelar ingen roll. Ö2) Spelar ingen roll.

Storlek: Ö1) 12 eller 14. Ö2) 12 eller 14.

Material: Ö1) Vilket som. Ö2) Endast byte mot ett annat par silikon.

Jag har:
Färg:
Form:
Storlek:
Material:

Byter mot:
Färg:
Form:
Storlek:
Material:

Regler:
• Det är ett par ögon mot ett annat par ögon, oavsett deras storlek.
• När du tackat ja och gett din adress är du obligerad att fullfölja swap:en.
• Ögonen måste skickas inom 14 dagar efter adressbytet skett.
• Du får inte byta vilka ögon du skickar från de du specificerade i formuläret.
• Ögonen ska vara hela och rena. Trasiga ögon är inte tillåtet.
• Endast fabriks tillverkade företags ögon är tillåtna.
• Ögonen ska vara väl paketerade men behöver ej komma med ögonlåda.
• Endast fabriks tillverkade företags ögon är tillåtna.
• Lämna gärna en lapp till din match i paketet/brevet med ytligare info.

Bild
OBS. förutsätter att storlekskraven möts i exemplet.

Jag kommer först och främst att försöka matcha alla er innan mig själv, bästa matchningen går först. Om ni ger en bild på dockan ögonen är till, kan jag försöka matcha efter det också. :heartbeat:

Bild

Återgå till "Lekar & Utbyten"