Om du fick drömma..

Allmänna diskussioner om BJDs
Användarvisningsbild
little.fox
YoSD
Status: Little Red Fox

Om du fick drömma..

Inläggav little.fox » ons 12 jun 2013, 01:53

Finns det någon typ av BJD som du drömmer om att någon ska tillverka? Någon speciell anthro, ett specifikt fullset eller någon fantasy-varelse?

Själv så skulle jag offra min ena njure för att Soom skulle göra ett Teenie Gem par i samma stil som Breccia. Jag kan bara se de små rävungarna framför mig, en tan och en normal skin, med vassa små fingrar och yviga svansar. :heartbeat:

Och sen tycker jag det skulle vara en utomordentligt bra ide för Fairyland att börja göra dockor med fantasy delar!
Köpes: PKF 2014 ns, Soom Aloa outfit, PKF Luna outfit, NYX ögon.
Säljes: Soom Glot & Absynthe, AQ16 Winnie.
Användarvisningsbild
Lillith
SDC

Re: Om du fick drömma..

Inläggav Lillith » tor 13 jun 2013, 00:04

Vet inte om det räknas, men jag har våta drömmar om att själv tillverka några dockkroppar i olika föruttnelsestadier. Så man kan använda dom till zombies och sånt. Jag tänker mig tre kroppar i olika stadier och med helt kompatibla delar, så man kan variera och byta delar emellan hur mycket som helst...
Användarvisningsbild
little.fox
YoSD

Inläggav little.fox » tor 13 jun 2013, 08:45

Klart det räknas! Jag tycker att det är en väldigt kreativ och smart ide, även om jag själv inte är så förtjust i zombies. Jag hoppas du gör slag i saken!
Användarvisningsbild
little.fox
YoSD

Inläggav little.fox » fre 14 jun 2013, 12:43

little.fox skrev:Själv så skulle jag offra min ena njure för att Soom skulle göra ett Teenie Gem par i samma stil som Breccia. Jag kan bara se de små rävungarna framför mig, en tan och en normal skin, med vassa små fingrar och yviga svansar. :heartbeat:

Och de gjorde det! Soom har släppt ett par rävungar! Herregud!
Användarvisningsbild
Nekogirl
Puki

Inläggav Nekogirl » fre 14 jun 2013, 19:27

little.fox skrev:
little.fox skrev:Själv så skulle jag offra min ena njure för att Soom skulle göra ett Teenie Gem par i samma stil som Breccia. Jag kan bara se de små rävungarna framför mig, en tan och en normal skin, med vassa små fingrar och yviga svansar. :heartbeat:

Och de gjorde det! Soom har släppt ett par rävungar! Herregud!

Vad roligt. Dom såg jättesöta ut. :rb_happy:
Användarvisningsbild
moderj
MSD
Kontakt:

Inläggav moderj » fre 14 jun 2013, 21:01

little fox Vilka söta rävungar! Är de på önskelistan nu? Gillar att de har extra huvuden med mun där tänderna syns riktigt bra! Saknar dock den fina lurviga, mjuka svansen från Breccia.
Hemma:DM Bonnie Hopezs, BID Serca, DZ Annie, Mnf Luka,YID Audrey, Dandelion-hybrid, Zaoll Ramie, Narsha Zihu, Minisup Hannah-hybrid, Mydolling HeeAh
Användarvisningsbild
little.fox
YoSD

Inläggav little.fox » lör 15 jun 2013, 07:17

moderj skrev:little fox Vilka söta rävungar! Är de på önskelistan nu? Gillar att de har extra huvuden med mun där tänderna syns riktigt bra! Saknar dock den fina lurviga, mjuka svansen från Breccia.

Japp, minst en av dem ska inhandlas, har inte bestämt mig om jag ska ta båda två, jag hade velat ha den ena i tan skin.. vi får se. Och jag tror man ganska lätt skulle kunna göra en mjuk svans själv, om man är lite händig!

Återgå till "Allmänt"