Halloweenmöte Växjö!

Användarvisningsbild
Satoshi
YoSD

Halloweenmöte Växjö!

Inläggav Satoshi » tis 22 okt 2013, 13:57

Hej allihopa!
Nu är det så att jag hade planerat att åka på det stora mäktiga Halloweenmötet i Göteborg den 9 november, men pga. olika anledningar så kan jag nu inte detta. Därför anordnar jag nu ett möte i Växjö istället! :rb_happy:

VAR: I min pojkväns lägenhet i Växjö, är en stor trea så vi får plats många. :rb_lol: Jag kommer även kunna komma och möta upp vid stationen i Växjö om så behövs.

NÄR: Preliminärt datum! Nu har vi fått ett datum så får vi se hur många som kan. Just nu är mötet satt till att vara 16-17 November. Kanske ha ett Halloween-sleepover-möte? ;)

Om flest personer kan då så ska jag ansöka om ledigt från jobbet och så håller vi tummarna för att allt funkar.

HUR: Temat är då Halloween så både dockor och människor får gärna vara utklädda på något vis. Alla sorter är välkomna! Det blir knytkalas och du får därför gärna ha med dig något ätbart i form av mat/kaka/dricka. Tanken är att vi ska kunna dela med oss till varandra. Har du några allergier får du gärna meddela det så fort som möjligt.
Sovplats kan anordnas och erbjudas i form av luftmadrass och bäddsoffa. Blir det flera som behöver sova över så är det möjligt att man måste dela soffa men den är stor så det ska nog inte vara några problem.

TÄNK PÅ: Om du är rökare, fråga om lov att röka innan då någon kan tycka att det är jobbigt. Tänk även på att fråga om lov innan man tar eller pillar på någon annans docka. Om man äter kakor/mat så tvätta gärna händerna noggrant innan du tar i någon annans docka/dockkläder så att det inte blir fettfläckar.

KONTAKT: Huvudsaklig kontakt får gärna ske genom PM via Dayviews eftersom jag kommer lägga upp detta mötet i gruppen BJD-möten där. På Dayviews heter jag Satoshi. Har du inte DV är du såklart varmt välkommen att meddela mig här via bjd.nu.

Hoppas just du vill/kan komma!
Senast redigerad av 2 Satoshi, redigerad totalt 0 gång.
Hemma:
Noël - Fairyland LTF Ante
Mackenzie - Leekeworld Mikhaila (moddad)
Namnlösa - Luts TDF Alice Twins
Användarvisningsbild
moderj
MSD
Kontakt:

Re: Halloweenmöte Växjö!

Inläggav moderj » tor 24 okt 2013, 20:49

Kul! Skulle vara kul att ses, det är snart ett år sedan! :happy_poring: Hoppas att jag kan komma loss x) *Hummm, undrar vem som ska få följa med isf...*
Hemma:DM Bonnie Hopezs, BID Serca, DZ Annie, Mnf Luka,YID Audrey, Dandelion-hybrid, Zaoll Ramie, Narsha Zihu, Minisup Hannah-hybrid, Mydolling HeeAh
Användarvisningsbild
Satoshi
YoSD

Re: Halloweenmöte Växjö!

Inläggav Satoshi » fre 25 okt 2013, 01:21

moderj skrev:Kul! Skulle vara kul att ses, det är snart ett år sedan! :happy_poring: Hoppas att jag kan komma loss x) *Hummm, undrar vem som ska få följa med isf...*

Ja, det börjar verkligen bli på tiden. ^^ Åh, vill ju träffa alla. ^^ Kan du det preliminära datumet?

UPPDATERING: Preliminärt datum 16-17 november!
Hemma:
Noël - Fairyland LTF Ante
Mackenzie - Leekeworld Mikhaila (moddad)
Namnlösa - Luts TDF Alice Twins

Återgå till "Gamla meet-ups"