Problem, fel och konstigheter? Säg till här!
| Författare |
Meddelande |
|
Kanelte
Petdoll
Joinade: tor 08 jan 2009, 14:52 Inlägg: 179 Ort: Stockholm
|
 Re: Problem, fel och konstigheter? Säg till här!
Jag kan tydligen inte heller skicka pm till folk från Danmark :(
| tis 02 feb 2010, 18:29 |
|
 |
|
anarkistbävern
Admin of DOOM! >8D
Joinade: sön 30 mar 2008, 01:12 Inlägg: 1965 Ort: London
|
Alltså, damp? D: Jag kan tyvärr inte hjälpa er, för jag är otekniska tjejeN och Sea har typ... Gått under jorden eller något...
_________________ Hemma: Alexis [AR Fairdoll Dan] | Anthony [DS Bernard] | Amelie [Volks School C] | Mary [Supia Rosy] | Jake [Soom MD Chrom-huvud] Väntar på: Korinth [Soom MD Breccia] Vill ha: Jakes kropp
Bilddagbok Blogg
|
| tis 02 feb 2010, 18:35 |
|
 |
|
Vanityfairy
Petdoll
Joinade: ons 26 nov 2008, 16:25 Inlägg: 196 Ort: Malmö
Titel: Sooahs sömmerska
|
Kanelte skrev: Jag kan tydligen inte heller skicka pm till folk från Danmark :( Kanelte även om du får error-meddelande så går PMet ändå fram. En märklig bugg...
_________________ Hemma: Elfdoll Sooah & Limhwa Mano & Unidoll Ark På önskelistan: Limhwa Elly och Peakswood Vampire Hucky
BJD-delen av min Livejournal om äventyr med nål och tråd.
|
| tis 02 feb 2010, 18:57 |
|
 |
|
Table
Lati Yellow
Joinade: tor 20 maj 2010, 13:37 Inlägg: 206 Ort: Nära Stockholm~!
Titel: Smiley Freak :D
|
Jag vet inte om det bara är min webbläsare det är fel på men jag kommer endast till helt blanka sidor när jag trycker på "Dollfie FAQ" och "Galleriet". "Länkar" och "bjd.nu SHOP" funkar annars fin-fint.
_________________ Hemma: Miriam - Hujoo Hujoo Siktar näst på: BlueFairy Sarang eller Doll-Zone Yan
|
| fre 21 maj 2010, 14:44 |
|
 |
|
anarkistbävern
Admin of DOOM! >8D
|
Det beror på att det inte är en del av forumet, utan är sidor som tillhör vår webmaster. Förmodligen tog hon ner dem när de aldrig blev helt klara eller något.
_________________ Hemma: Alexis [AR Fairdoll Dan] | Anthony [DS Bernard] | Amelie [Volks School C] | Mary [Supia Rosy] | Jake [Soom MD Chrom-huvud] Väntar på: Korinth [Soom MD Breccia] Vill ha: Jakes kropp
Bilddagbok Blogg
|
| fre 21 maj 2010, 15:03 |
|
 |
|
Table
Lati Yellow
Joinade: tor 20 maj 2010, 13:37 Inlägg: 206 Ort: Nära Stockholm~!
Titel: Smiley Freak :D
|
anarkistbävern skrev: Det beror på att det inte är en del av forumet, utan är sidor som tillhör vår webmaster. Förmodligen tog hon ner dem när de aldrig blev helt klara eller något. Oh, ok. Men borde de inte tas bort eller något då? 
_________________ Hemma: Miriam - Hujoo Hujoo Siktar näst på: BlueFairy Sarang eller Doll-Zone Yan
|
| fre 21 maj 2010, 19:56 |
|
 |
|
anarkistbävern
Admin of DOOM! >8D
|
Jo, det borde de väl... Tyvärr är hon inte så aktiv på forumet längre, och jag vill inte störa henne alltför mycket med sådana frågor, och jag kan inte lösa det själv.
Bilddagbok Blogg
|
| fre 21 maj 2010, 21:30 |
|
 |
|
RedPrincess
Sei Tenshi
Joinade: ons 14 maj 2008, 18:33 Inlägg: 279 Ort: Nyköping.
Titel: F a n t a s i k r i g
|
Jag kan inte skicka pms. Det står att det är ett allmänt fel och att det är något fel med SQL. Mer eller mindre får jag upp det här:
Allmänt fel SQL ERROR [ mysql4 ]
Incorrect string value: '\xE2\x99\xA5' for column 'message_text' at row 1 [1366]
Ett SQL-fel uppstod vid hämtning av denna sida. Kontakta forumadministratören om problemet kvarstår.
Edit: Nevermind, kom på vad det var. Lol = 3 =
| lör 12 jun 2010, 17:47 |
|
 |
|
Rainbowslushen
Rei Tenshi
Joinade: ons 21 jul 2010, 11:40 Inlägg: 4
|
Emh , hej jag är ny här på bjd , och jag försöker lista ut hur man lägger upp bilder på sina dockor , och hur man kommer till sin ''profil'' . ngn som vet ? 
|
| ons 21 jul 2010, 11:48 |
|
 |
|
anarkistbävern
Admin of DOOM! >8D
|
Foton: viewtopic.php?f=18&t=3245Profilen hittar du under "kontrollpanel" till vänster.
Bilddagbok Blogg
|
| ons 21 jul 2010, 20:24 |
|
|