Jointed Hearts 2015 Göteborg

Planera privata möten eller träffar på konvent här.

Ska du åka till Jointed Hearts?

Ja!
3
60%
Kanske...
0
Inga röster
Nej, jag vill inte.
0
Inga röster
Nej, jag kan inte.
2
40%
Nej, jag har inte någon att åka med.
0
Inga röster

Antal röster: 5
Användarvisningsbild
TheKidAbroad
Status: Svenska är mitt andraspråk!

Jointed Hearts 2015 Göteborg

Inläggav TheKidAbroad » lör 20 jun 2015, 22:01

Så möten ser ut lite döda här. Jag var jätteglad när jag såg på DoA att vi ska ha den första Svenska BJD konventen men ingen information finns här. Den här finns samma information från DoA.
Bild
Den 5-6 september öppnar vi dörrarna för alla som är intresserade, engagerade eller helt enkelt bara nyfikna på BJDs!

Jointed Hearts 2015

Det kommer bli utställningar, workshops, föreläsningar, försäljning, massor av trevligt folk och såklart mängder med dockor i alla tänkbara former och format. Tänk er att samla alla på en och samma plats - hur många dockor tror ni vi kan få ihop?

Till detta konvent är alla är välkomna - alla människor och alla slags dockor. Jointed Hearts 2015 är en plats att hämta kärlek och inspiration, möta nya som gamla vänner, ta del av liksom dela sin egen kreativitet och entusiasm. Vi kommer här, tillsammans med alla er, bygga gemenskapen för dockhobbyn i Sverige och i Skandinavien inför framtiden.

Med Vänliga hälsningar
Arrangörsteamet

WEBSITE
ENGLISH WEBSITE
FACEBOOK
BildBildBild
Jag är också på DoA under samma namn.
"Jag gör aldrig samma misstag två gånger. Jag gör det fem eller sex gånger för att vara riktigt säker."

Återgå till "Möten"