Joinade: ons 04 feb 2009, 13:31 Inlägg: 467 Ort: Stockholm, Tyresö
Titel: Meow :3
¤ Dockmöte Stockholm Tyresö ¤
¤ Dockmöte Stockholm Tyresö ¤
Stort tack till alla er som kom, vi hade otroligt roligt <3
Vid bordet: Min Kirin NaNuRi 08 och Aron DoT Lahoo. Ilkarils Ray NaNuRi 07och Cloud Volks Tenshi Tsubaki. Min bror Luis Oliver DollCatch Sian och syrrans Evangelyn Catch Elysia
Matbordet byggde vi ihopp under mötet samt en bänk till de lilla grillpartyt vi plötsligt fick för oss att ha i trädgården.
Oliver fottar LaPlaceDemons Gretchen Zaoll Luv
Datorn vi hade var lite död så vi kopplade en till platskärm till den och såg på Rozen Maiden och Kuroshitsuji II
En av ilkarils Rays personligheter fick för sig att leka Damsel in distres, Jake är måttligt road och spelar med, Aron dör av skratt på golvet någonstans.
ilkaril gjorde en cigg till stor rökaren som nu är beond happines ~
I baren ville Gretchen gärna vara men när vi ställde henne bredvid bordet var hon så kort att bara händerna nåde upp. Pojkarna skratta ihjäl sig och hjälpte henne upp på bordet. Jake: Där kan du ligga och porra dig *lip* Gretchen: Jag är mästare på sällskaps spel! Derek: Tror jag på lika mycket som att det finns oranga fiskar i Japan.
Ray var så lång att han kunde stå upp och spela XD
Grillpartyt blev myssss ~ och vi önska att det fanns i vår storlek oxå T_T
När natten kröp in somna tillslut barnen under bordet
Fotoberättelser från mötet:
•†• Late Night Pub •†• ~*• Barbequeparty •*~ *¤* At Night *¤*
Joinade: fre 12 feb 2010, 16:51 Inlägg: 787 Ort: I Nyhammar utanför Ludvika :P
Titel: Hellre sent än aldrig.
Re: ¤ Dockmöte Stockholm Tyresö ¤
Såg jättekul ut, önskar att jag hade varit där :3 Men jag undrar: Vilken mold har den där dockan som har vitt hår med blåa slingor, hål i tröjan och randiga strumpor?? Han är underbar <3
_________________ Bor hos mej: Apollo (Quentin) från Bobobie, min lilla sötpojke <3 Sparar till och drömmer om: Sweet Wind Memory Asha (Novalie) från DollMore. Quentins lillasyster :3 <3
lör 24 jul 2010, 16:37
rena
Kid delf
Joinade: tor 18 sep 2008, 17:15 Inlägg: 794
Eggplant skrev:
Såg jättekul ut, önskar att jag hade varit där :3 Men jag undrar: Vilken mold har den där dockan som har vitt hår med blåa slingor, hål i tröjan och randiga strumpor?? Han är underbar <3
han är iallafall från D.O.D, dream of doll, kommer inte ihåg vilket mold. Jag vill ha en sådan ;)
Joinade: ons 04 feb 2009, 13:31 Inlägg: 467 Ort: Stockholm, Tyresö
Titel: Meow :3
AmeNoHana: Den kortleken kom från Finlandsbåten för typ 7-8 år sen. Styxx hitta dem på sin vind för ett tag sen. Men kålla i turist affärer och dylikt ^__^
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]